Veelgestelde vragen
Hallo daar! Heb je een vraag?
Kijk hieronder om te zien of je vraag al beantwoord is. We helpen je graag zo snel mogelijk verder. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Hoe kun je de klantenservice bereiken?
Mail: Stuur ons een bericht op Instagram, of mail naar info@yvirose.nl
Kijk hieronder om te zien of je vraag al beantwoord is. We helpen je graag zo snel mogelijk verder. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Hoe kun je de klantenservice bereiken?
Mail: Stuur ons een bericht op Instagram, of mail naar info@yvirose.nl
Openingstijden
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 16:30 uur
Bestellen
De antwoorden op vragen over bestellen vind je hier:
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel geplaatst?
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
- Kan ik nog een item toevoegen aan mijn bestelling?
- Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het verzendadres wijzigen?
- Komen uitverkochte items weer op voorraad?
- Wat is een pre-order?
- Mogen sale items retour?
Betalen
De antwoorden op vragen over betalen vind je hier:
- Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Kan ik betalen met een Gift Card of kortingscode?
- Ik heb een Gift Card gekregen. Hoe kan ik deze verzilveren?
- Wat kan ik doen als mijn Gift Card of kortingscode niet werkt?
- Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen. Wat kan ik nu doen?
Verzending
De antwoorden op vragen over verzending vind je hier:
- Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Ik mis een item of heb een verkeerd item ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Retourneren
De antwoorden op vragen over retourneren vind je hier:
- Ik heb iets geretourneerd. Hoe kan ik mijn Klarna-factuur pauzeren?
- Kan ik SALE items retourneren? Nee sale items kunnen niet retour
- Wanneer ontvang ik mijn geld terug van een geretourneerd artikel? Binnen 14 dagen na ontvangst.
- Kan ik meerdere bestellingen in één retour samenvoegen? Ja, zorg wel dat beide retour formulieren bijgevoegd zijn.
Maatadvies
We willen je graag een zo goed mogelijk beeld geven van hoe onze kleding valt. Dit doen we met foto's op onze website en stories op onze Instagram-pagina. Daarnaast maken we regelmatig Instagram Stories en TikTok-video's waarin we de kleding tonen bij vrouwen met verschillende kledingmaten. Twijfel je nog over de maat van een item? Onze klantenservice helpt je graag verder. Stuur ons een bericht via instagram en we helpen je graag verder!